måndag 25 juni 2007

Ännu en sen natt

Jag har precis kommit tillbaka efter en tur till Kunsbacka. Jag var tvungen att lämna av min käre vän M, eller Michel som han heter i verkliga världen. Och jag kunde ju inte lämna av honom utan att först hämta upp Fabian hos tant Ann. Bilen var ju tvungen att vallas en stund och då var det ju tvunget att han var med. Det blev en tur runt Gröninge, en bit i Onsala och en glass på Statiol. Dessutom skulle ju bilen ha sitt och fick sig en slatt bensin.
M har spenderat kvällen hemma hos familjen. Vi har ätit grillat, och han har druckit alkohol. Jag som skall iväg tidigt imorgon och dessutom var tvungen att köra hem honom fann det bäst att avstå sådan varor. Det för övrigt ytterst sällan som man ser den gode M berusad, men idag blev han faktiskt lite glad i mössan.
Det blir uppgång vid 07:30 imorgon. Dusch med medföljande avhåring av benen först, sedan ngt litet till frukost och sedan avfärd mot Fjärås för att sammanstråla med C för vidare färd mot Helsingborg. Det skall bli trevligt med en utflykt så här mitt i veckan. Jag hoppas bara inte att den hemliga väskan spränger oss i luften...
Puss o Kram till er alla!

4 kommentarer:

Björn sa...

Såhär mitt i veckan?? Idag börjar veckan Jessica min vän! Jag gillar inte söndagar, men älskar verkligen måndagar! Välkommen till Helsingborg och sundets pärla!

cm sa...

Ja...se upp för väskan Jessica! Nu är den nog iofs redan framme, men jag hoppas att inget hände med den eller er i bilen! /M

hemlig sa...

välkommen!

orgeltrampning.blogspot.com

KO

Anonym sa...

Jag är en mycket artig ung man, det man blir serverad det dricker man, har min mor lärt mig redan när jag var nyfödd, du serverade och jag drack... sen minns jag bara två saker, det ena: ett pappaer med en massa kryss och detandra: att det snurrade runt i mitt rum när jag skulle lägga mig.
Michel