söndag 17 juni 2007

En dag i slöhetens tecken

Jag har under denna helgen fullkomligt slöat ihop. Jag och lillebror var och såg på bio igår. Det är det enda jag egentligen har företagit mig på hela helgen. Men jag tänker som så, att jag är nu upptagen varenda helg fram till augusti, så då kunde jag göra såhär denna helgen
Jag hade igår på mig mina högklackade skor. Ni som läst Ewas blogg har kanske sett att hon har skrivit lite om detta med höga klackar och att jag har kommenterat. Iallafall så har jag nu gett mig självaste den på att jag skall lära mig gå i höga klackar, eller snarare i skor MED höga klackar. Det är ju ingen idé att ha snygga skor i garderoben om man inte kan ha dem på sig när man går. Så nu har mina fina bruna skor kommit ut ur garderoben. Ni behöver alltså inte bli rädda om ni ser en överviktig koloss komma vinglade, svärande och illagrinandes längs med gatan. Stanna istället och fråga hur det går med gångträningen. Det är nämligen jag som är ute och försöker att lära mig att få som en vuxen kvinna!
Skall inatt återvända till Fotskäl och mitt försök att tjäna samhället med jag tjänar pengar på det. Har två nätter nu och sedan är jag, kors i taket ledig tre nätter på raken.
Ha det gott alla. Puss o Kram!

Inga kommentarer: