onsdag 13 juni 2007

Det är skönt att vara en av samhällets stöttepelare!

Ännu en vecka då det känns som att det vore bättre att sova på jobbet då man ändå inte spenderar sin tid någon annanstans än där, på vägen och i sängen. Sedan igår kl 21 har jag arbetat 14,5 timmar. Man kan arbeta mer, men det känns i huvudet nu kan jag säga.
Jag har fått ont i området runt min högra ljumske. De känns nästan som en tryckskada. När jag sa det till min arbetskamrat Eva så sa hon att det bara var önsketänkande... Detta från kvinnan som har utsett mig som sin blivande svärdotter. Jag har ännu inte träffat min blivande make, men vad gör det om jag redan känner svärmor.
Tillbaka till min ömmande ljumske, så vill jag att alla tar en minut eller så och tycker synd om mig. Jag tror att jag skulle må mycket bättre då.
Imorgon skall jag träffa min vän M. Han har varit på kurs på Helsjön i några dagar, så jag hämtar honom på denna idylliska plats imorgon när solen står som högst på himlen. Jag tror det blir lunch någonstans, eventuellt på Helsjön, innan jag skjutsar honom till tåget som skall ta honom tillbaka till Sveriges utkanter.
Tänkte att jag skulle gå och se Oceans 13 till helgen. Någon som har sett den och överlevt för att kommentera?
Puss o Kram till er alla!

2 kommentarer:

Snedseglaren sa...

Hejsan Jessica!
Jag som trodde att det var jag som var urmodern!! Kul att hitta din blogg, vi får se om jag startar någon själv! Kanske inte idag, men vilket år som helst. Jag önskar dig en härlig helg.... Jag skall göra något så härligt som att städa... Sanera borde kanske vara ordet... Många kramar!!!

Christian sa...

Detta har ju pågått sedan jag var 2 år, återkommit var 4:e år.. Jag är en av 144 utvalda. Jag frågade dem faktiskt om det hade nåt med Jehova att göra.. men det var inte så.. Kul att ifrågasätta Dr Psyk lite vart hela detta spektakel leder.. Nån kines skulle skicka nåt papper... dvs troligtvis obegripligt svammel och osammanhängande text...