tisdag 19 juni 2007

Barrträd på 4 bokstäver, börjar med ett I

Ja, som ni förstår så har jag löst korsord mest hela natten. Vissa kors har gått bättre än andra kan man säga, men jag tycker ändå att jag är bättre nu än vad jag har varit tidigare då jag bara vågade mig på "vi-i-femman"-korsordet i Allers. Jag vill fortfarande har Allers korsord, mest för att jag förstår ugglorna som säger hur svårt korsordet är ,men också för att det är bra papper att skriva på.

Natten har för övrigt varit en tävlan i ödmjukhet. Min kollega Y säger att det kan hon göra och då svarar jag självklart att det behöver hon inte alls för det kan ju jag göra. Och så har det varit mest hela natten. Jag tror dock att hon vinner tävlingen för hon är verkligen så ödmjuk, genomtrevlig och snäll, medan jag mest inte kan vara en sämre människa än hon. Man kan säga att hon sporrar min bästa sida, fast kanske på ett dåligt sätt.

Skall nu gå och hämta tidningen så att jag vaknar till liv.


Puss o Kram till er alla!


PS. För övrigt vet jag att jag har missat kykorådsmötet i afton, men ibland får jobbet gå före. Tyvärr får väl jobbet ofta gå före.DS

7 kommentarer:

Christian sa...

Som svar på Konungens bild, det är nästan så, för det är bästa bakgrunden där. Bilden skall dock bytas snart.

Björn sa...

Barrträd på I?? Inte ens jag klarar detta.... men man kan ju inte allt! Tack för en kul blogg för övrigt, detta är du bra på, mer av detta tack! Dock är jag lite dålig på att svara, men håll ut! Dessutom går tyvärr mitt jobb ofta före, men det brukar lösa sig. Är glad att jag åkte på studentfirande i fredags då jag alltså ändrade i schemat. Utifrån det kom det mycket gott! Imorgon ska jag till exempel till Lund för att träffa en tös där som jag träffade på festen! Håll tummarna! Kramar... B

"Pooptroop" sa...

kan ju vara tall, och du skrivit fel på något annat??

Snedseglaren sa...

Det här var verkligen ett ämne som engagerade!! Jag kan inte!!!

Snedseglaren sa...

Idegran är ju för långt....

Christian sa...

Ugglorna är ej att förakta. Dee är mycket bra. Har de inte en liten mössa och glasögon på sig?? Möjligen också en pekpinne?!? Hehe..

cm sa...

idegran? /M