torsdag 19 juli 2007

Jag är åtefunnen!

Det känns fint att det finns människor som har saknat mig. Jag har inte varit försvunnen egentligen, snarare frånvarande. Först var det den omtalade hundutställningen som tog det mesta av min tid. Den första domaren skulle hämtas på Landvetter airport kl 09:45 förra onsdagen och den sista lämnades av på nämnda ställe nu i tisdags. Där emellan fyllde jag min tid kan man väl säga.
Det var papper hit, hundar dit, resultat å höger, okunniga människor åt vänster... Så när jag väl hade lämnat av Hasse (domarens namn) på flygplatsen så kände jag mig som en urvattnad sill. Lägg på detta lite hälsoproblem av lindrigare, men nog så jobbig art så var min vecka fylld kan man säga.
Jag skall nu i väg till jobbet. Första natten på nästan 2 veckor. Det har ju varit fötter som har spökat, hundutställningar att bevista och hälsoproblem att ta tag i , men nu är jag "fit for fight" som de säger i Ammerikatt...
Imorgon bär det av till Västerås. Jag hoppas att jag skall hinna lägga in ett inlägg innan jag åker, men om det inte hinns med så behöver ni inte bli oroliga. Jag är inte så långt borta...
Puss o Kram till er alla!

4 kommentarer:

hemlig sa...

Det var då för väl att du är tillbaka, hade tänkt skicka ut en skallgångskedja i natt!

KO

Snedseglaren sa...

Instämmer med föregående talare, jag hade dock kanske snarare skickat ut en hundspanare! Du får inte bara överge oss sådär!

Jag är söt sa...

Trevligt att du är tillbaka och bloggar igen...jag var inte orolig men jag undra lite eftersom du inte varit inne på ett tag. Du får ha dte så gött....Kram/ Ewa Andersdotter

Agneta sa...

Instämmer med Snedseglare, Hemlig men tycker att vi skulle skickat ut datamöss (hamstrar!)