torsdag 26 juli 2007

Det måste vara klimakteriet...

Ja, det kan inte finnas någon annan förklaring till mina oförklarliga kast mellan olidlig hetta och kallaste kyla. Det kan i och för sig bara vara lite allmän sommarsjuka ( om man nu kan kalla det sommar som vi upplever just nu), men jag tror på klimakteriet. 25 år och redan där. Livet skall levas snabbt det har jag alltid sagt... Nä, nu ljög jag, men man gör ju allt för att lura sig själv.
Festivalen igår avslutades vid 23-tiden. Min kväll avslutades vid 01:30 tiden. Då hade vi äntligen hittat lilla Hedvig som had gått helt emot sina vanor och försvunnit. Idag har hon varit stinn om magen och allmänt "under the weather", så antagligen hade hon hittat något riktigt gott att tugga på. Endast vår herre och Hedvig vet vad.
Skall nu börja göra mig iordning inför arbetet.
För er som undrar, så ja, Hedvig är uppkallad efter Birgitta Anderssons paradroll Hedvig i "ifrån A till Ö"
Puss o Kram till er alla!

4 kommentarer:

Snedseglaren sa...

Jo jag brukar få droppar, men just nu är droppmakaren på semester så jag hackar på. Jag skall hälsa blog-Ola, han får bli lite flitigare bloggare bara, jag vet ju att han kommit tillbaka från semestern på Mallis!

Christian sa...

..och den härliga ugglan som satt i skorstenen ;)

Björn sa...

... spelad av Bert-Åke Varg...

Jessica sa...

...och systern av Inga Gill...