måndag 28 maj 2007

Kattungar och nya underkläder

En ngt sömnig urmoder skriver idag. Jag har inte varit uppe mer än ngn timma. Så blir det när man arbetar hela nätterna. Livet är tufft ibland :-)
Kattan har återigen flyttat på sina ungar. Om hon flyttar dem runt runt runt i de 1 kontor och tvättrum på källarplan utan balkong som hon gar tillgång till, så tror hon nog att vi inte hittar dem. Vi har hittat dem. Varje gång. Vi är som indianer, dvs riktiga hejare på att spåra.
Min kära moster A-G är på väg hit till vårt enkla käll. Hon skall äta grillat och har förhoppningsvis med sig nya underkläder till mig. Hon har varit på Miss Mary rean idag. Jag har ju som sagt sovit som en gris och hade inte möjlighet.
Det är bra när Miss Mary har rea. Då köper man behåar för 10% av priset. Det är sånt som en annan uppskattar. Mer rea år folket är min paroll.
  • Dagens frukttips: Blodgrapen borde få en mer framstående roll i våra svenska hem tycker jag. Blodgrapen-inte bara bantarfrukost (även om det funkar som det med)

Livet är till för att levas!

1 kommentar:

Björn sa...

Hejm in vän! Ja mer rea åt folket även om jag inte skulle satsa på någon BH, iallafall inte till mig själv! Kattungar gillar. de brukar gömmas på de mest osannolika ställen! Men de kommer fram förr eller senare! Hoppas vi ses snart igen! Kram B