fredag 25 maj 2007

Film är bra på bio

Vänner!
Min mor håller på att laga kalops. Det tycker jag är gott. Hade jag bara fått äta rödbetor, så hade det varit ännu bättre, men man får glädjas åt det lilla.
Har idag bokat biljetter till den nya Pirates-filmen. Jag skall gå och se den med min bror var det tänkt. Han är min biokompis. Det är bra att få spendera lite kvalitetstid med familjen utan att egentligen behöva prata med dem... Nä skämt o sido så tycker jag faktiskt om lillebror för det mesta.
Tittade även runt på bioguiden för att se vad sommaren har att erbjuda filmvis och jag måste säga att det såg bra ut. Jag hoppas bara att jag får med mig någon. Annars får jag väl börja gå på bio själv. Det borde väl en självständig kvinna 2007 kunna göra utan problem?
Ha det gott alla, så ses vi i cyberrymden!

3 kommentarer:

Christian sa...

1. Du måste be Piano-Ulrika skaffa en blogg, nu genast, gärna igår !

2. En fin tradition. Jag har de 2 senaste åren gått ensam på bio dan före julafton. Senaste gången var det jag i mitten av salongen + 2 tjejer som satt längst bak i mitten. Vi var 3, max 3 st !!!

Christian sa...

Mickan skrev detta hos mig:
"Hej hej Crille!
Menar du magreth hon sam var husmor å var lite kort å hade en vaggande stil?Vad tråkigt =(!"

Det var en klockren beskrivning tycker jag.. "och må solen värma Margrets kind..."

hemlig sa...

Jag kan offra mig och gå med på bio någongång.../hemlig